Pædagogik på kanten: især for drenge men også for piger

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Standard

Pædagogik på kanten : især for drenge men også for piger. / Andersen, Frans Ørsted.

1. udg. København : Forlaget Mindspace, 2015. 155 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Harvard

Andersen, FØ 2015, Pædagogik på kanten: især for drenge men også for piger. 1. udg, Forlaget Mindspace, København.

APA

Andersen, F. Ø. (2015). Pædagogik på kanten: især for drenge men også for piger. (1. udg.) København: Forlaget Mindspace.

CBE

Andersen FØ 2015. Pædagogik på kanten: især for drenge men også for piger. 1. udg. København: Forlaget Mindspace. 155 s.

MLA

Vancouver

Andersen FØ. Pædagogik på kanten: især for drenge men også for piger. 1. udg. København: Forlaget Mindspace, 2015. 155 s.

Author

Andersen, Frans Ørsted. / Pædagogik på kanten : især for drenge men også for piger. 1. udg. København : Forlaget Mindspace, 2015. 155 s.

Bibtex

@book{b832f608572b4d85be9caea0575ea2dd,
title = "P{\ae}dagogik p{\aa} kanten: is{\ae}r for drenge men ogs{\aa} for piger",
abstract = "Bogen behandler intensive l{\ae}ringsforl{\o}b for udsatte elever, is{\ae}r drenge, men ogs{\aa} en del piger. Der er tale om forl{\o}b og emner, som jeg selv forsker i, bl.a. Drengeakademiet, rollespilsefterskolen, Cooperative Learning og Fremtidens Undervisningsfacilitet. Desuden omtales en r{\ae}kke tilsvarende projekter i fortid og nutid, i indland og udland.",
keywords = "Inklusion, Specialp{\ae}dagogik, Klasserumsledelse, Skolehistorie, cooperative Learning, Naturfag/science education, drenge, undervisningsdiffereniering, lektiecafe, team learning, rollespil, gamification, Inklusion, Specialp{\ae}dagogik, Klasserumsledelse, Skolehistorie, Naturfag/science education",
author = "Andersen, {Frans {\O}rsted}",
year = "2015",
month = "11",
day = "4",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-92542-77-9",
publisher = "Forlaget Mindspace",
edition = "1.",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Pædagogik på kanten

T2 - især for drenge men også for piger

AU - Andersen, Frans Ørsted

PY - 2015/11/4

Y1 - 2015/11/4

N2 - Bogen behandler intensive læringsforløb for udsatte elever, især drenge, men også en del piger. Der er tale om forløb og emner, som jeg selv forsker i, bl.a. Drengeakademiet, rollespilsefterskolen, Cooperative Learning og Fremtidens Undervisningsfacilitet. Desuden omtales en række tilsvarende projekter i fortid og nutid, i indland og udland.

AB - Bogen behandler intensive læringsforløb for udsatte elever, især drenge, men også en del piger. Der er tale om forløb og emner, som jeg selv forsker i, bl.a. Drengeakademiet, rollespilsefterskolen, Cooperative Learning og Fremtidens Undervisningsfacilitet. Desuden omtales en række tilsvarende projekter i fortid og nutid, i indland og udland.

KW - Inklusion

KW - Specialpædagogik

KW - Klasserumsledelse

KW - Skolehistorie

KW - cooperative Learning

KW - Naturfag/science education

KW - drenge

KW - undervisningsdiffereniering

KW - lektiecafe

KW - team learning

KW - rollespil

KW - gamification

KW - Inklusion

KW - Specialpædagogik

KW - Klasserumsledelse

KW - Skolehistorie

KW - Naturfag/science education

UR - http://www.forlagetmindspace.dk/udgivelser/de-paedagogiske-udgivelser/paedagogik-paa-kanten

M3 - Bog

SN - 978-87-92542-77-9

BT - Pædagogik på kanten

PB - Forlaget Mindspace

CY - København

ER -