På vej mod partnerskaber i den åbne skole

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Den nye skole lægger op til nye forsåtelser af forholdet melem undervisning, kunst og kultur. Med Guldagergaard Keramiske Center og Skælskør Skole som case, giver forfatterne et bud på, hvordan partnerskaber meelle udøvere indenfor kunst, håndværk og design og lærere i skolefaget håndværk og design kan forsåts og udvikles.
OriginalsprogDansk
TidsskriftUnge Paedagoger
Vol/bind77
Nummer3
Sider (fra-til)094 - 103
Antal sider9
ISSN0106-5386
StatusUdgivet - dec. 2016

    Forskningsområder

  • Åben skole, Undervisning, kunst og kultur, Udvikling af partnerskaber, Håndværk og design, Grundskole, Kultur

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 120260417