DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Opkomsten af det børnehavepædagogiske vidensfelt i Danmark: Frobel som det modern gennembruds pædagogik, 1870-1905

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Standard

Opkomsten af det børnehavepædagogiske vidensfelt i Danmark : Frobel som det modern gennembruds pædagogik, 1870-1905. / Hansen, Christian Sandbjerg.

Kald og kundskab: brydninger i børnehavepædagogikken 1870-2015. red. / Søs Bayer; Jens Erik Kristensen. København : U Press, 2015. s. 31-78 (Pædagogprofessionens historie og aktualitet).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Harvard

Hansen, CS 2015, Opkomsten af det børnehavepædagogiske vidensfelt i Danmark: Frobel som det modern gennembruds pædagogik, 1870-1905. i S Bayer & JE Kristensen (red), Kald og kundskab: brydninger i børnehavepædagogikken 1870-2015. U Press, København, Pædagogprofessionens historie og aktualitet, s. 31-78.

APA

Hansen, C. S. (2015). Opkomsten af det børnehavepædagogiske vidensfelt i Danmark: Frobel som det modern gennembruds pædagogik, 1870-1905. I S. Bayer, & J. E. Kristensen (red.), Kald og kundskab: brydninger i børnehavepædagogikken 1870-2015 (s. 31-78). U Press. Pædagogprofessionens historie og aktualitet

CBE

Hansen CS. 2015. Opkomsten af det børnehavepædagogiske vidensfelt i Danmark: Frobel som det modern gennembruds pædagogik, 1870-1905. Bayer S, Kristensen JE, red. I Kald og kundskab: brydninger i børnehavepædagogikken 1870-2015. København: U Press. s. 31-78. (Pædagogprofessionens historie og aktualitet).

MLA

Hansen, Christian Sandbjerg "Opkomsten af det børnehavepædagogiske vidensfelt i Danmark: Frobel som det modern gennembruds pædagogik, 1870-1905". og Bayer, Søs Kristensen, Jens Erik (red.). Kald og kundskab: brydninger i børnehavepædagogikken 1870-2015. København: U Press. (Pædagogprofessionens historie og aktualitet). 2015, 31-78.

Vancouver

Hansen CS. Opkomsten af det børnehavepædagogiske vidensfelt i Danmark: Frobel som det modern gennembruds pædagogik, 1870-1905. I Bayer S, Kristensen JE, red., Kald og kundskab: brydninger i børnehavepædagogikken 1870-2015. København: U Press. 2015. s. 31-78. (Pædagogprofessionens historie og aktualitet).

Author

Hansen, Christian Sandbjerg. / Opkomsten af det børnehavepædagogiske vidensfelt i Danmark : Frobel som det modern gennembruds pædagogik, 1870-1905. Kald og kundskab: brydninger i børnehavepædagogikken 1870-2015. red. / Søs Bayer ; Jens Erik Kristensen. København : U Press, 2015. s. 31-78 (Pædagogprofessionens historie og aktualitet).

Bibtex

@inbook{71806015640c46238e0f17b037d34d43,
title = "Opkomsten af det b{\o}rnehavep{\ae}dagogiske vidensfelt i Danmark: Frobel som det modern gennembruds p{\ae}dagogik, 1870-1905",
keywords = "Early childhood, P{\ae}dagogprofession, Skolehistorie, Samfund/samtid, Early childhood, P{\ae}dagogprofession, Skolehistorie, Samfund/samtid",
author = "Hansen, {Christian Sandbjerg}",
year = "2015",
language = "Dansk",
isbn = "9788793060241",
series = "P{\ae}dagogprofessionens historie og aktualitet",
pages = "31--78",
editor = "S{\o}s Bayer and Kristensen, {Jens Erik}",
booktitle = "Kald og kundskab",
publisher = "U Press",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Opkomsten af det børnehavepædagogiske vidensfelt i Danmark

T2 - Frobel som det modern gennembruds pædagogik, 1870-1905

AU - Hansen, Christian Sandbjerg

PY - 2015

Y1 - 2015

KW - Early childhood

KW - Pædagogprofession

KW - Skolehistorie

KW - Samfund/samtid

KW - Early childhood

KW - Pædagogprofession

KW - Skolehistorie

KW - Samfund/samtid

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788793060241

T3 - Pædagogprofessionens historie og aktualitet

SP - 31

EP - 78

BT - Kald og kundskab

A2 - Bayer, Søs

A2 - Kristensen, Jens Erik

PB - U Press

CY - København

ER -