Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Accepteret manuskript, 909 KB, PDF-dokument
Forlagets udgivne version
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Tidsskrift | International Journal of Education Through Art |
Vol/bind | 16 |
Nummer | 2 |
Sider (fra-til) | 261-270 |
Antal sider | 10 |
ISSN | 1743-5234 |
DOI | |
Status | Udgivet - jun. 2020 |
Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Projekter: Projekt › Forskning
Presse/medie
Presse/medie
ID: 186979682