Navigating in higher education: et blik fra studerende og undervisere på faglige, sociale og personlige perspektiver på undervisningen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

DOI

Denne rapport er skrevet på baggrund af spørgeskemaundersøgelsen – Navigating in
Higher Education (NiHE) – der rummer besvarelser fra 1410 bachelorstuderende og 283
undervisere fordelt på ni uddannelser fra Aarhus Universitet: Uddannelsesvidenskab, Historie,
Nordisk sprog og litteratur, Informationsteknologi, Biologi, Fysik, Medicin, Odontologi
og Folkesundhedsvidenskab. NiHE undersøgelsen er gennemført i efteråret 2015 og
vinter 2016, og den har til formål at generere data til almen undervisningsudvikling og
rummer derfor både faglige, sociale og personlige perspektiver på undervisning.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedAarhus
ForlagAarhus Universitet
Antal sider58
ISBN (Elektronisk) 978-87-7684-695-4
DOI
StatusUdgivet - 2 nov. 2016

    Forskningsområder

  • Higher Education, studenterperspektiv, underviserperspektiv, Didaktik

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Projekter

ID: 104318164