Når forberedelse er en pligt, og undervisningen er et privilegium: et casestudie af universitetsstuderendes forberedelsespraksis

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Standard

Når forberedelse er en pligt, og undervisningen er et privilegium: et casestudie af universitetsstuderendes forberedelsespraksis. / Herrmann, Kim J.; Bager-Elsborg, Anna.

I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 13, Nr. 24, 2018, s. 37-54.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@article{f1ec07a6e0154291b40e1ac38488db8a,
title = "N{\aa}r forberedelse er en pligt, og undervisningen er et privilegium: et casestudie af universitetsstuderendes forberedelsespraksis",
author = "Herrmann, {Kim J.} and Anna Bager-Elsborg",
year = "2018",
language = "Dansk",
volume = "13",
pages = "37--54",
journal = "Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "CAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU",
number = "24",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Når forberedelse er en pligt, og undervisningen er et privilegium: et casestudie af universitetsstuderendes forberedelsespraksis

AU - Herrmann, Kim J.

AU - Bager-Elsborg, Anna

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 13

SP - 37

EP - 54

JO - Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 24

ER -