Multimodal Læring: Evalueringsrapport for projekt MIL, Multimodal læring på arbejdspladsen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Standard

Multimodal Læring : Evalueringsrapport for projekt MIL, Multimodal læring på arbejdspladsen. / Arendal, Erik; Saabye Jensen, Bent; Holmgaard, Aase .

København : ISS Facility Services A/S, 2013. 72 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Harvard

APA

CBE

Arendal E, Saabye Jensen B, Holmgaard A 2013. Multimodal Læring: Evalueringsrapport for projekt MIL, Multimodal læring på arbejdspladsen. København: ISS Facility Services A/S. 72 s.

MLA

Arendal, Erik, Bent Saabye Jensen og Aase Holmgaard Multimodal Læring: Evalueringsrapport for projekt MIL, Multimodal læring på arbejdspladsen København: ISS Facility Services A/S. 2013.

Vancouver

Arendal E, Saabye Jensen B, Holmgaard A. Multimodal Læring: Evalueringsrapport for projekt MIL, Multimodal læring på arbejdspladsen. København: ISS Facility Services A/S, 2013. 72 s.

Author

Arendal, Erik ; Saabye Jensen, Bent ; Holmgaard, Aase . / Multimodal Læring : Evalueringsrapport for projekt MIL, Multimodal læring på arbejdspladsen. København : ISS Facility Services A/S, 2013. 72 s.

Bibtex

@book{4d25873811374b93bd9fc14c8d705e6a,
title = "Multimodal L{\ae}ring: Evalueringsrapport for projekt MIL, Multimodal l{\ae}ring p{\aa} arbejdspladsen",
abstract = "Resum{\'e}Denne rapport rummer en beskrivelse af et udviklingsprojekt rettet mod medarbejdere i servicebranchen med usikre l{\ae}se- og skrivef{\ae}rdigheder. Projektet er gennemf{\o}rt i perioden 2009-2012 p{\aa} servicevirksomheden ISS.Projektet er st{\o}ttet af Forebyggelsesfonden og er gennemf{\o}rt for servicevirksomheden ISS i et t{\ae}t samarbejde mellem r{\aa}dgivningsfirmaet Ramb{\o}ll og fire eksterne konsulenter fra henholdsvis Mark-film,Nationalt Videncenter for L{\ae}sning, PsykologCentret i Viborg og Hj{\ae}lpemiddelinstituttet/Socialstyrelsen.Evalueringen af projektet peger p{\aa}, at en virksomheds bevidste valg af multimodal kommunikation b{\aa}de i selve arbejdsfunktionen og i kursusvirksomhed og opl{\ae}ring kan medvirke til at {\o}ge alle medarbejderes forst{\aa}else og deltagelse i deres arbejdsfunktion – og dermed p{\aa} sigt mindske risikoen for nedslidning hos de medarbejdere i en virksomhed, som har sv{\ae}rt ved at l{\ae}se og skrive.",
author = "Erik Arendal and {Saabye Jensen}, Bent and Aase Holmgaard",
year = "2013",
language = "Dansk",
publisher = "ISS Facility Services A/S",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Multimodal Læring

T2 - Evalueringsrapport for projekt MIL, Multimodal læring på arbejdspladsen

AU - Arendal, Erik

AU - Saabye Jensen, Bent

AU - Holmgaard, Aase

PY - 2013

Y1 - 2013

N2 - ResuméDenne rapport rummer en beskrivelse af et udviklingsprojekt rettet mod medarbejdere i servicebranchen med usikre læse- og skrivefærdigheder. Projektet er gennemført i perioden 2009-2012 på servicevirksomheden ISS.Projektet er støttet af Forebyggelsesfonden og er gennemført for servicevirksomheden ISS i et tæt samarbejde mellem rådgivningsfirmaet Rambøll og fire eksterne konsulenter fra henholdsvis Mark-film,Nationalt Videncenter for Læsning, PsykologCentret i Viborg og Hjælpemiddelinstituttet/Socialstyrelsen.Evalueringen af projektet peger på, at en virksomheds bevidste valg af multimodal kommunikation både i selve arbejdsfunktionen og i kursusvirksomhed og oplæring kan medvirke til at øge alle medarbejderes forståelse og deltagelse i deres arbejdsfunktion – og dermed på sigt mindske risikoen for nedslidning hos de medarbejdere i en virksomhed, som har svært ved at læse og skrive.

AB - ResuméDenne rapport rummer en beskrivelse af et udviklingsprojekt rettet mod medarbejdere i servicebranchen med usikre læse- og skrivefærdigheder. Projektet er gennemført i perioden 2009-2012 på servicevirksomheden ISS.Projektet er støttet af Forebyggelsesfonden og er gennemført for servicevirksomheden ISS i et tæt samarbejde mellem rådgivningsfirmaet Rambøll og fire eksterne konsulenter fra henholdsvis Mark-film,Nationalt Videncenter for Læsning, PsykologCentret i Viborg og Hjælpemiddelinstituttet/Socialstyrelsen.Evalueringen af projektet peger på, at en virksomheds bevidste valg af multimodal kommunikation både i selve arbejdsfunktionen og i kursusvirksomhed og oplæring kan medvirke til at øge alle medarbejderes forståelse og deltagelse i deres arbejdsfunktion – og dermed på sigt mindske risikoen for nedslidning hos de medarbejdere i en virksomhed, som har svært ved at læse og skrive.

M3 - Rapport

BT - Multimodal Læring

PB - ISS Facility Services A/S

CY - København

ER -