Multimodal Læring: Evalueringsrapport for projekt MIL, Multimodal læring på arbejdspladsen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  • Erik Arendal
  • Bent Saabye Jensen, Danmark
  • Aase Holmgaard, Danmark
Resumé
Denne rapport rummer en beskrivelse af et udviklingsprojekt rettet mod medarbejdere i servicebranchen med usikre læse- og skrivefærdigheder. Projektet er gennemført i perioden 2009-2012 på servicevirksomheden ISS.
Projektet er støttet af Forebyggelsesfonden og er gennemført for servicevirksomheden ISS i et tæt samarbejde mellem rådgivningsfirmaet Rambøll og fire eksterne konsulenter fra henholdsvis Mark-film,
Nationalt Videncenter for Læsning, PsykologCentret i Viborg og Hjælpemiddelinstituttet/Socialstyrelsen.
Evalueringen af projektet peger på, at en virksomheds bevidste valg af multimodal kommunikation både i selve arbejdsfunktionen og i kursusvirksomhed og oplæring kan medvirke til at øge alle medarbejderes forståelse og deltagelse i deres arbejdsfunktion – og dermed på sigt mindske risikoen for nedslidning hos de medarbejdere i en virksomhed, som har svært ved at læse og skrive.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagISS Facility Services A/S
Antal sider72
StatusUdgivet - 2013
Eksternt udgivetJa

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 53960174