May new school models minimize status of drop-out rates? reflexions and discussions based on the American P-tech model

Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Dokumenter

Godkendt abstract til ISfTE 2017 konferencen
OriginalsprogEngelsk
Udgivelsesår28 feb. 2017
Antal sider1
StatusUdgivet - 28 feb. 2017
BegivenhedISfTE Conference Denmark: International Society of Teacher Education - DPU, Aarhus Universitet, Aarhus, Danmark
Varighed: 23 apr. 201728 apr. 2017
Konferencens nummer: 38

Konference

KonferenceISfTE Conference Denmark
Nummer38
LokationDPU, Aarhus Universitet
LandDanmark
ByAarhus
Periode23/04/201728/04/2017

    Forskningsområder

  • Læreruddannelse, brobygning i uddannelsessystemet, Naturfagsdidaktik

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Aktiviteter

Projekter

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 111026086