Projekter pr. år
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Aarhus |
---|---|
Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
Antal sider | 121 |
ISBN (Trykt) | 978 87 7219 443 1 |
ISBN (Elektronisk) | 978 87 7219 445 5 |
Status | Udgivet - dec. 2020 |
Emneord
- TIMSS
- IEA
- matematik
- natur/teknologi
- 4. klasse
- Grundskole
- Internationale komparative undersøgelser
- Matematik-didaktik
- Naturfag/science education
Projekter
- 1 Afsluttet
-
TIMSS 2019: Trends in International Mathematics and Science Study 2019
Kjeldsen, C. C. (Projektleder), Kristensen, R. M. (PI), Christensen, A. A. (PI), Helding Vembye, M. (Deltager), Glintborg, K. G. (Deltager), Kirsted, K. (Deltager) & Torre, A. (Deltager)
01/08/2016 → 18/12/2020
Projekter: Projekt › Forskning
-
Vi har nået bagkanten af pandemien – men hvordan er det gået med elevernes faglighed?
Christensen, J. H., Kjeldsen, C. C., Kristensen, R. M., Jensen, L. M., Rasmussen, E., de la Villa Gonzalez, C., Bundsgaard, J. & Bindslev, S. G., 28 sep. 2022, Folkeskolen.dk.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Åben adgang -
Matematik og natur/teknologi i 4. klasse: Sammenfatning af TIMSS-undersøgelsen 2019
Kjeldsen, C. C., Kristensen, R. M., Bindslev, S. G. & Christensen, A. A., 2021, Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. 40 s.Publikation: Bog/antologi/rapport › Bog › Formidling
Åben adgang -
Denmark
Kristensen, R. M., nov. 2020, TIMSS 2019 Encyclopedia: Education Policy and Curriculum in Mathematics and Science. Kelly, D. L., Centurino, V., Martin, M. O. & Mullis, I. V. S. (red.). Boston : Boston College, Department of Economics, Chestnut Hill MA 02467Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Encyclopædiartikel › Forskning
Åben adgang