DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Manual for analytisk kodning af elevtekster

Publikation: Working paper/Preprint Working paperForskning

Standard

Manual for analytisk kodning af elevtekster. / Bremholm, Jesper; Kabel, Kristine; Bundsgaard, Jeppe; Berthelsen, Ulf Dalvad.

DPU, Aarhus Universitet, 2021. s. 1-48.

Publikation: Working paper/Preprint Working paperForskning

Harvard

APA

CBE

MLA

Bremholm, Jesper o.a.. Manual for analytisk kodning af elevtekster. 1-48. DPU, Aarhus Universitet. 2021,

Vancouver

Bremholm J, Kabel K, Bundsgaard J, Berthelsen UD. Manual for analytisk kodning af elevtekster. DPU, Aarhus Universitet. 2021 jan, s. 1-48.

Author

Bibtex

@techreport{bfecd984d05a49ec9fe743849d80d0d7,
title = "Manual for analytisk kodning af elevtekster",
abstract = "I denne manual beskrives de principper og retningslinjer der skal f{\o}lges ved den manuelle analytiske kodning af tekster skrevet af elever i WriteReader. Manualens kodningskategorier bygger p{\aa} det analytiske rammev{\ae}rk for analyse af elevtekster der er udviklet i projektet, og som er beskrevet i Teoretisk arbejdspapir: Analysemodel til scoring af elevtekster. Det er disse kodningskategorier der indg{\aa}r det digitale kodningsredskab som den analytiske kodning af elevteksterne foretages i i projektet.",
author = "Jesper Bremholm and Kristine Kabel and Jeppe Bundsgaard and Berthelsen, {Ulf Dalvad}",
year = "2021",
month = jan,
language = "Dansk",
isbn = "87-7684-530-3",
pages = "1--48",
type = "WorkingPaper",

}

RIS

TY - UNPB

T1 - Manual for analytisk kodning af elevtekster

AU - Bremholm, Jesper

AU - Kabel, Kristine

AU - Bundsgaard, Jeppe

AU - Berthelsen, Ulf Dalvad

PY - 2021/1

Y1 - 2021/1

N2 - I denne manual beskrives de principper og retningslinjer der skal følges ved den manuelle analytiske kodning af tekster skrevet af elever i WriteReader. Manualens kodningskategorier bygger på det analytiske rammeværk for analyse af elevtekster der er udviklet i projektet, og som er beskrevet i Teoretisk arbejdspapir: Analysemodel til scoring af elevtekster. Det er disse kodningskategorier der indgår det digitale kodningsredskab som den analytiske kodning af elevteksterne foretages i i projektet.

AB - I denne manual beskrives de principper og retningslinjer der skal følges ved den manuelle analytiske kodning af tekster skrevet af elever i WriteReader. Manualens kodningskategorier bygger på det analytiske rammeværk for analyse af elevtekster der er udviklet i projektet, og som er beskrevet i Teoretisk arbejdspapir: Analysemodel til scoring af elevtekster. Det er disse kodningskategorier der indgår det digitale kodningsredskab som den analytiske kodning af elevteksterne foretages i i projektet.

M3 - Working paper

SN - 87-7684-530-3

SP - 1

EP - 48

BT - Manual for analytisk kodning af elevtekster

CY - DPU, Aarhus Universitet

ER -