Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Lyde, der føles godt: Multisensorisk online markedskommunikation

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Standard

Lyde, der føles godt : Multisensorisk online markedskommunikation. / Klausen, Helle Breth; Stephensen, Jan Løhmann.

Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse . red. / Birgitte Stougaard Pedersen; Anne Marit Waade. Aarhus : Systime, 2017. s. 65-92 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Harvard

Klausen, HB & Stephensen, JL 2017, Lyde, der føles godt: Multisensorisk online markedskommunikation. i B Stougaard Pedersen & AM Waade (red), Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse . Systime, Aarhus, MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, bind 6, s. 65-92.

APA

Klausen, H. B., & Stephensen, J. L. (2017). Lyde, der føles godt: Multisensorisk online markedskommunikation. I B. Stougaard Pedersen, & A. M. Waade (red.), Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse (s. 65-92). Aarhus: Systime. MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind. 6

CBE

Klausen HB, Stephensen JL. 2017. Lyde, der føles godt: Multisensorisk online markedskommunikation. Stougaard Pedersen B, Waade AM, red. I Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse . Aarhus: Systime. s. 65-92. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6).

MLA

Klausen, Helle Breth og Jan Løhmann Stephensen "Lyde, der føles godt: Multisensorisk online markedskommunikation". og Stougaard Pedersen, Birgitte Waade, Anne Marit (red.). Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse . Aarhus: Systime. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6). 2017, 65-92.

Vancouver

Klausen HB, Stephensen JL. Lyde, der føles godt: Multisensorisk online markedskommunikation. I Stougaard Pedersen B, Waade AM, red., Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse . Aarhus: Systime. 2017. s. 65-92. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6).

Author

Klausen, Helle Breth ; Stephensen, Jan Løhmann. / Lyde, der føles godt : Multisensorisk online markedskommunikation. Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse . red. / Birgitte Stougaard Pedersen ; Anne Marit Waade. Aarhus : Systime, 2017. s. 65-92 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6).

Bibtex

@inbook{976e56ddc85d4840b97b094fe981c8a9,
title = "Lyde, der f{\o}les godt: Multisensorisk online markedskommunikation",
keywords = "ASMR, {\AE}stetik, Markedskommunikation",
author = "Klausen, {Helle Breth} and Stephensen, {Jan L{\o}hmann}",
year = "2017",
month = "12",
day = "12",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-616-9221-4",
series = "M{\AE}RKK – {\AE}stetik og Kommunikation",
publisher = "Systime",
pages = "65--92",
editor = "{Stougaard Pedersen}, Birgitte and Waade, {Anne Marit}",
booktitle = "Kreativ markedskommunikation",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Lyde, der føles godt

T2 - Multisensorisk online markedskommunikation

AU - Klausen, Helle Breth

AU - Stephensen, Jan Løhmann

PY - 2017/12/12

Y1 - 2017/12/12

KW - ASMR

KW - Æstetik

KW - Markedskommunikation

UR - https://shop.systime.dk/dk/kreativ-markedskommunikation-aestetik-og-deltagelse-maerkk-06.html

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-616-9221-4

T3 - MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

SP - 65

EP - 92

BT - Kreativ markedskommunikation

A2 - Stougaard Pedersen, Birgitte

A2 - Waade, Anne Marit

PB - Systime

CY - Aarhus

ER -