Aarhus Universitets segl

Leg og læring i dagtilbud: et nuanceret syn på læring

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

Et nuanceret syn på læring
Dette indlæg har til hensigt at modsige og nuancere den pædagogik- og læringsopfattelse, som Dion Sommer fremsætter i sit kapitel i bogen Læring, dannelse og udvikling. Men frem for straks at fremlægge et andet, eller i det mindste et varieret, lege- og læringssyn skal indlægget først sættes ind i en pædagogisk kontekst.
OriginalsprogDansk
Udgivelsesår22 maj 2015
StatusUdgivet - 22 maj 2015

Bibliografisk note

Indlæg til faglig inspiration på Gyldendals Leg og lær-portal. ISBN 978-87-625-1025-8

    Forskningsområder

  • legeteori, læringsteori, målrettet pædagogik

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Aktiviteter

ID: 86865722