Abstract
Vi er alle stærkt præget af de relationer, vi har, både professionelt og privat. Uanset om vi er klar over det eller ej, påvirker de vores muligheder og er algørende for, hvordan organisationer fungerer.
Med denne bog sætter Christian Waldstrøm og Bent Engelbrecht fokus på virksomhedens netværk og det udbytte, virksomheden kan få af at forstå, hvordan netværk opstår og fungerer. Forfatterne giver ledere og organisationsudviklere indsigt i, hvordan netværksanalyse kan være med til at påvirke så forskellige størrelser som samarbejde, ideer, viden, beslutninger og holdninger - og i sidste ende virksomhedens evne til at nå sine mål.
Bogen skaber overblik over arbejdet med ledelse af netværk, og den er krydre med gode cases og levende eksempler samt forfatternes vejledende råd.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Børsen |
Antal sider | 220 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7664-212-9 |
Status | Udgivet - 2007 |
Emneord
- Netværksanalyse, sociale netværk, uformelle netværk