Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Læringsstrategier på ungdomsuddannelserne: En undersøgelse af mønstre i læringsstrategier i en periode med virtuel og blended learning

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Standard

Læringsstrategier på ungdomsuddannelserne : En undersøgelse af mønstre i læringsstrategier i en periode med virtuel og blended learning. / Bülow, Morten Winther.

I: Læring og medier (LOM), Bind 13, Nr. 23, 12.2020.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@article{4160d9467bc84ea4be8750b6e50b183d,
title = "L{\ae}ringsstrategier p{\aa} ungdomsuddannelserne: En unders{\o}gelse af m{\o}nstre i l{\ae}ringsstrategier i en periode med virtuel og blended learning",
abstract = "Unders{\o}gelsen afsl{\o}rer, hvordan eleverne fremstiller de forskellige – digitale og ikke-digitale – ressourcedimensioner i h{\aa}ndteringen af hybride uddannelseskontekster. Afslutningsvis opsummeres de studerendes l{\ae}ringsstrategiske selvforst{\aa}elser i fem sammenh{\ae}ngende m{\o}nstre af l{\ae}ringsstrategier.",
keywords = "digitale l{\ae}ringsstrategier,, Hybride l{\ae}ringsstrategier, digitale ressource{\o}kologier",
author = "B{\"u}low, {Morten Winther}",
year = "2020",
month = dec,
doi = "10.7146/lom.v13i23.121989",
language = "Dansk",
volume = "13",
journal = "L{\ae}ring og Medier",
issn = "1903-248X",
publisher = "Statsbiblioteket",
number = "23",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Læringsstrategier på ungdomsuddannelserne

T2 - En undersøgelse af mønstre i læringsstrategier i en periode med virtuel og blended learning

AU - Bülow, Morten Winther

PY - 2020/12

Y1 - 2020/12

N2 - Undersøgelsen afslører, hvordan eleverne fremstiller de forskellige – digitale og ikke-digitale – ressourcedimensioner i håndteringen af hybride uddannelseskontekster. Afslutningsvis opsummeres de studerendes læringsstrategiske selvforståelser i fem sammenhængende mønstre af læringsstrategier.

AB - Undersøgelsen afslører, hvordan eleverne fremstiller de forskellige – digitale og ikke-digitale – ressourcedimensioner i håndteringen af hybride uddannelseskontekster. Afslutningsvis opsummeres de studerendes læringsstrategiske selvforståelser i fem sammenhængende mønstre af læringsstrategier.

KW - digitale læringsstrategier,

KW - Hybride læringsstrategier

KW - digitale ressourceøkologier

U2 - 10.7146/lom.v13i23.121989

DO - 10.7146/lom.v13i23.121989

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 13

JO - Læring og Medier

JF - Læring og Medier

SN - 1903-248X

IS - 23

ER -