Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Læringsstrategier på ungdomsuddannelserne: En undersøgelse af mønstre i læringsstrategier i en periode med virtuel og blended learning

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

DOI

Undersøgelsen afslører, hvordan eleverne fremstiller de forskellige – digitale og ikke-digitale – ressourcedimensioner i håndteringen af hybride uddannelseskontekster. Afslutningsvis opsummeres de studerendes læringsstrategiske selvforståelser i fem sammenhængende mønstre af læringsstrategier.
OriginalsprogDansk
TidsskriftLæring og medier (LOM)
Vol/bind13
Nummer23
Antal sider20
ISSN1903-248X
DOI
StatusUdgivet - dec. 2020

    Forskningsområder

  • digitale læringsstrategier, Hybride læringsstrategier, digitale ressourceøkologier

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 208876200