Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Læring og oplæring i Eksperimental Institutionen

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

Links

  • Bjørg Kjær
  • Ida Danneskiold-Samsøe, Copenhagen Business School, Danmark
Eksperimental Institutionen har gennem mange år udviklet og forankret en særlig pædagogik til målgruppen af børn i psykosociale problemstillinger. Et centralt pædagogisk princip er at se på og kommentere hinandens arbejde. Det skal læres - at give og modtage kritik er vanskeligt. Selv erfarne pædagoger må på skolebænken igen, når de begynder at arbejde i institutionen. Men når dagen er omme, har de lært noget nyt.
OriginalsprogDansk
TidsskriftBørns Hverdag
Nummer6
Sider (fra-til)10-12
Antal sider3
ISSN0908-1682
StatusUdgivet - dec. 2020

    Forskningsområder

  • pædagogisk praksis, psykosociale vanskeligheder, daginstituitioner, Eksperimental Institutionen

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 201539277