DPU

Aarhus Universitets segl

Lærerstuderende - lærer: teori & praksis i mange former

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Diskussionerne om relationerne mellem teori og praksis går helt tilbage til det antikke Grækenland og er lige siden blevet vendt og drejet af filosoffer og sandsynligvis alle der blot har strejfet undervisning på et tidpunkt i deres liv. Teori og praksis er med andre ord blevet reflekteret af os alle, og pointen i denne artikel er således ikke at præsentere en løsning, men derimod at foreslå en anden måde at stille spørgsmålet på.
OriginalsprogDansk
TidsskriftUnge Paedagoger
Vol/bind2014
Nummer2
Sider (fra-til)93-100
Antal sider8
ISSN0106-5386
StatusUdgivet - jun. 2014

    Forskningsområder

  • Teori og praksis, Læreruddannelse, Undervisning, Grundskole

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 76857330