Kronik: Lad os sætte mål for måling

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

Standard

Kronik: Lad os sætte mål for måling. / Bindslev, Sofie Gry; Rusmann, Anna; Bundsgaard, Jeppe.

I: Folkeskolen, Bind 2017, Nr. 16, 03.10.2017, s. 32-33.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

Harvard

Bindslev, SG, Rusmann, A & Bundsgaard, J 2017, 'Kronik: Lad os sætte mål for måling', Folkeskolen, bind 2017, nr. 16, s. 32-33.

APA

Bindslev, S. G., Rusmann, A., & Bundsgaard, J. (2017). Kronik: Lad os sætte mål for måling. Folkeskolen, 2017(16), 32-33.

CBE

Bindslev SG, Rusmann A, Bundsgaard J. 2017. Kronik: Lad os sætte mål for måling. Folkeskolen. 2017(16):32-33.

MLA

Bindslev, Sofie Gry, Anna Rusmann, og Jeppe Bundsgaard. "Kronik: Lad os sætte mål for måling". Folkeskolen. 2017, 2017(16). 32-33.

Vancouver

Bindslev SG, Rusmann A, Bundsgaard J. Kronik: Lad os sætte mål for måling. Folkeskolen. 2017 okt 3;2017(16):32-33.

Author

Bindslev, Sofie Gry ; Rusmann, Anna ; Bundsgaard, Jeppe. / Kronik: Lad os sætte mål for måling. I: Folkeskolen. 2017 ; Bind 2017, Nr. 16. s. 32-33.

Bibtex

@article{35245a2a2e8445ea900186cfce038dbc,
title = "Kronik: Lad os s{\ae}tte m{\aa}l for m{\aa}ling",
abstract = "M{\aa}ler vi eleverne p{\aa} det rigtige, n{\aa}r vi beder dem om at s{\ae}tte sig foran computeren for at teste deres 
evner. Noget tyder p{\aa}, at de mange test ubevidst p{\aa}virker undervisningens indhold og elevernes 
kompetencer, skriver et forskerteam fra Danmarks Institut for P{\ae}dagogik og Uddannelse.",
author = "Bindslev, {Sofie Gry} and Anna Rusmann and Jeppe Bundsgaard",
year = "2017",
month = oct,
day = "3",
language = "Dansk",
volume = "2017",
pages = "32--33",
journal = "Folkeskolen",
issn = "0015-5837",
number = "16",

}

RIS

TY - INPR

T1 - Kronik: Lad os sætte mål for måling

AU - Bindslev, Sofie Gry

AU - Rusmann, Anna

AU - Bundsgaard, Jeppe

PY - 2017/10/3

Y1 - 2017/10/3

N2 - Måler vi eleverne på det rigtige, når vi beder dem om at sætte sig foran computeren for at teste deres 
evner. Noget tyder på, at de mange test ubevidst påvirker undervisningens indhold og elevernes 
kompetencer, skriver et forskerteam fra Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse.

AB - Måler vi eleverne på det rigtige, når vi beder dem om at sætte sig foran computeren for at teste deres 
evner. Noget tyder på, at de mange test ubevidst påvirker undervisningens indhold og elevernes 
kompetencer, skriver et forskerteam fra Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse.

M3 - Bidrag til avis - Kronik

VL - 2017

SP - 32

EP - 33

JO - Folkeskolen

JF - Folkeskolen

SN - 0015-5837

IS - 16

ER -