Projekter pr. år
Abstract
Min introduktionsartikel til Kognition og Pædagogik nr 116, som jeg er redaktør og medforfatter af.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Artikelnummer | 1 |
Tidsskrift | Kognition & Pædagogik |
Vol/bind | 30 |
Nummer | 116 |
Sider (fra-til) | 2-5 |
ISSN | 0906-6225 |
Status | Udgivet - 1 okt. 2020 |
Emneord
- FGU
- Erhvervsuddannelse
- udsatte unge
- restgruppe
- Gennemførelse
- uddannelsesparathed
- mønsterbrud
- Social udsathed/arv
Projekter
- 2 Afsluttet
-
Fulton-projektet
Andersen, F. Ø. (Deltager), Petersen, K. B. (Deltager), Klange, E. (Deltager) & Kristensen, R. M. (Deltager)
01/03/2018 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
Pædagogik på Kanten - 2
Petersen, K. B. (Deltager), Andersen, F. Ø. (Deltager) & Kristensen, R. M. (Deltager)
01/01/2017 → 31/12/2019
Projekter: Projekt › Forskning
-
Motiverende undervisning
Andersen, F. Ø., mar. 2021, Oslo: Cappelen Damm Akademisk. 64 s. (Skoleserien).Bidragets oversatte titel :Motiverende undervisning Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
-
Amerikansk uddannelsesinitiativ har stor succes med at bryde racisme og løfte marginale samfundsgrupper
Andersen, F. Ø. & Petersen, K. B., 15 aug. 2020, I: Fyens Stiftstidende. s. 18-18 1 s., 1.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Kronik
-
Fulton, et nyt projekt for udsatte unge og måske en kommende del af FGU?
Klange, E. & Andersen, F. Ø., sep. 2020, I: Kognition & Pædagogik. 30, 116, s. 72-75Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling