Aktiviteter pr. år
Abstract
I paper-præsentationen undersøger jeg med afsæt i forskning i evaluerende sprogbrug og interpersonel stillingtagen (fx Thompson & Alba-Juez, 2014), hvordan de studerende i de fire samtaler sprogligt positionerer sig selv og derigennem de andre i samtalen. Hvilke betydningsskabende ressourcer vælger de? Hvordan åbner og lukker de sprogligt for et dialogisk rum om de litterære tekster, og hvordan bringer de egne værdisæt ind som en del af deres positionering i samtalerne?
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 10 maj 2017 |
Status | Udgivet - 10 maj 2017 |
Udgivet eksternt | Ja |
Begivenhed | skriv! les! 2017 - Norwegian University of Science and Technology, Trondheim, Norge Varighed: 9 maj 2017 → 11 maj 2017 |
Konference
Konference | skriv! les! 2017 |
---|---|
Lokation | Norwegian University of Science and Technology |
Land/Område | Norge |
By | Trondheim |
Periode | 09/05/2017 → 11/05/2017 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
Aktiviteter
- 1 Medlem af forskningsnetværk
-
Nordic Network for Research in Literature Education (steering group) (Ekstern organisation)
Kabel, K. (Medlem)
2014 → …Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Medlem af forskningsnetværk