Intensiv læring: Relationer, mestringsoplevelser og transfer i det nye pædagogiske landskab

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  • Frans Ørsted Andersen
  • Lise Mølgaard, VIA-UniversityCollege, Danmark
  • Tine Wåst, SDU, Danmark
  • Lisbet Nørgaard, Danmark
Bogen giver oversigt over praksis, evaluering og forskning indenfor området "turboforløb" og "intensiv læring"
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedFrederikshavn
ForlagDafolo
Antal sider158
ISBN (Trykt)978-87-7160-405-4
StatusUdgivet - 2019
BegivenhedTurbolæring: Intensive læringsforløb: Effekter og alternativer - Aarhus
Varighed: 29 mar. 201929 mar. 2019
SerietitelUndervisning og læring
ISSN2246-3259

Konference

KonferenceTurbolæring
LokationAarhus
Periode29/03/201929/03/2019

    Forskningsområder

  • Intensiv læring, transfer, mestring, Relationskompetence, æstetiske læreprocesser, flow, Karakterstyrker, Personlig udvikling, trivsel

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Aktiviteter

Projekter

ID: 148207913