Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Inklusion gennem forældresamarbejde

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Kapitlet belyser, hvordan inklusion kan skabes gennem n decentrering, der i fortsat bevægelse flytter opmærksomheden ud på de omgivelser, som den konkrete pædagogiske prak er indlejret i. Fokus er på forældresamarbejdets betydning for inklusion af alle børn i børnefællesskabet i institutionen og lokalmiljøet.
OriginalsprogDansk
TitelDe mange veje mod inklusion : metoder og tilgange i pædagogers praksis
RedaktørerTom Ritchie
Antal sider18
UdgivelsesstedVærløse
ForlagBillesøe og Baltzer
Udgivelsesår2014
Udgave1.
Sider248-265
Kapitel14
ISBN (trykt)978-87-7842-329-0
StatusUdgivet - 2014

    Forskningsområder

  • Social resiliens, forældresamarbejde, tidlig intervention, Inklusion, Forældre/Forældresamarbejde, Pædagogprofession, Resiliens

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 69502530