Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Inclusive and exclusive aspects of diagnosed children's self-concepts in special needs institutions

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Standard

Inclusive and exclusive aspects of diagnosed children's self-concepts in special needs institutions. / Skovlund, Henrik.

I: International Journal of Inclusive Education, Bind 18, Nr. 4, 2014, s. 392-410.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Skovlund, Henrik. / Inclusive and exclusive aspects of diagnosed children's self-concepts in special needs institutions. I: International Journal of Inclusive Education. 2014 ; Bind 18, Nr. 4. s. 392-410.

Bibtex

@article{d9dd02b4e9f245adb3cfbc854ce9f888,
title = "Inclusive and exclusive aspects of diagnosed children's self-concepts in special needs institutions",
keywords = "Inklusion, Socialp{\ae}dagogik, Kropslig l{\ae}ring Kultur Kvalifikationsudvikling L{\ae}rerprofession L{\ae}reruddannelse L{\ae}ring og l{\ae}ringsmilj{\o}er L{\ae}ringsledelse L{\ae}ring Ledelse Leg Madkundskab Magt M{\aa}ling Marginalisering Matematik-didaktik Materiel kultur Medborgerskab Milj{\o}- og klimap{\ae}dagogik Minoriteter Mobning Motivation Musikdidaktik Naturfag/science education Neuro-p{\ae}dagogik Neuro-psykologi Organisationsudvikling Organisatorisk l{\ae}ring Overgang fra skole til ungdomsuddannelse P{\ae}dagogprofession P{\ae}dagoguddannelse P{\ae}dagogisk filosofi Radikalisering Relationskompetence Resiliens Robotter Samfund/samtid Seksualitet Skam Skolehistorie Skole-hjem-samarbejde Skolereform Skolevrede Social udsathed/arv Sociale kompetencer Specialp{\ae}dagogik, Inklusion, Socialp{\ae}dagogik, Kropslig l{\ae}ring Kultur Kvalifikationsudvikling L{\ae}rerprofession L{\ae}reruddannelse L{\ae}ring og l{\ae}ringsmilj{\o}er L{\ae}ringsledelse L{\ae}ring Ledelse Leg Madkundskab Magt M{\aa}ling Marginalisering Matematik-didaktik Materiel kultur Medborgerskab Milj{\o}- og klimap{\ae}dagogik Minoriteter Mobning Motivation Musikdidaktik Naturfag/science education Neuro-p{\ae}dagogik Neuro-psykologi Organisationsudvikling Organisatorisk l{\ae}ring Overgang fra skole til ungdomsuddannelse P{\ae}dagogprofession P{\ae}dagoguddannelse P{\ae}dagogisk filosofi Radikalisering Relationskompetence Resiliens Robotter Samfund/samtid Seksualitet Skam Skolehistorie Skole-hjem-samarbejde Skolereform Skolevrede Social udsathed/arv Sociale kompetencer Specialp{\ae}dagogik",
author = "Henrik Skovlund",
year = "2014",
doi = "10.1080/13603116.2013.778336",
language = "Dansk",
volume = "18",
pages = "392--410",
journal = "International Journal of Inclusive Education",
issn = "1360-3116",
publisher = "Routledge",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Inclusive and exclusive aspects of diagnosed children's self-concepts in special needs institutions

AU - Skovlund, Henrik

PY - 2014

Y1 - 2014

KW - Inklusion

KW - Socialpædagogik

KW - Kropslig læring Kultur Kvalifikationsudvikling Lærerprofession Læreruddannelse Læring og læringsmiljøer Læringsledelse Læring Ledelse Leg Madkundskab Magt Måling Marginalisering Matematik-didaktik Materiel kultur Medborgerskab Miljø- og klimapædagogik M

KW - Inklusion

KW - Socialpædagogik

KW - Kropslig læring Kultur Kvalifikationsudvikling Lærerprofession Læreruddannelse Læring og læringsmiljøer Læringsledelse Læring Ledelse Leg Madkundskab Magt Måling Marginalisering Matematik-didaktik Materiel kultur Medborgerskab Miljø- og klimapædagogik M

U2 - 10.1080/13603116.2013.778336

DO - 10.1080/13603116.2013.778336

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 18

SP - 392

EP - 410

JO - International Journal of Inclusive Education

JF - International Journal of Inclusive Education

SN - 1360-3116

IS - 4

ER -