Projekter pr. år
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Artikelnummer | 13 |
Tidsskrift | Journal of Educational Issues |
Vol/bind | 2 |
Nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 231-247 |
Antal sider | 17 |
ISSN | 2377-2263 |
DOI | |
Status | Udgivet - 20 maj 2016 |
Emneord
- Turboforløb
- Intensiv læring
- Drengeakademiet
- Inklusion
- Trivsel
- Motivation and Learning
- Marginalisering
- Motivation
Projekter
- 2 Afsluttet
-
Schools on the edge: Pædagogik på kanten/ Schools on the edge
Lund, L. (Deltager), Andersen, F. Ø. (Deltager) & Petersen, K. B. (Deltager)
01/06/2015 → 31/12/2015
Projekter: Projekt › Forskning
-
Drenge Akademiet
Andersen, F. Ø. (Deltager), Nissen, P. (Deltager) & Egelund, N. (Deltager)
01/03/2013 → 01/06/2018
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
Aktiviteter
- 2 Foredrag og mundtlige bidrag
-
Børn og unges (mangel på) lyst til skole og uddannelse
Andersen, F. Ø. (Foredragsholder)
3 maj 2016Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Mestring og relationers betydning for god skolegang
Andersen, F. Ø. (Foredragsholder)
14 mar. 2016Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
Presse/Medier
-
Ny bog: Svage elever har brug for praktiske øvelser og relationer
04/11/2015
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
-