Projekter pr. år
Abstract
Når nu PPR er organiseret så forskelligt rundt om i landets kommuner, er der i høj grad brug for at vi interesserer os for forholdet mellem den måde PPR er organiseret på og de arbejdsbetingelser, det giver PPR medarbejdere og dem, der skal bruge PPRs arbejde i deres hverdag – pædagoger, forældre, lærere, forældre – børn ikke mindst.
Det rejser spørgsmål om, hvordan PPR kaldes ind i opgaver i skoler og institutioner?
Hvilke ledelsesmæssige dilemmaer og prioriteringsdiskussioner rejser sig? Hvordan og hvilke opgaver skal prioriteres – ikke mindst hvordan kan for- skellige opgaver samtænkes?
Det rejser spørgsmål om, hvordan PPR kaldes ind i opgaver i skoler og institutioner?
Hvilke ledelsesmæssige dilemmaer og prioriteringsdiskussioner rejser sig? Hvordan og hvilke opgaver skal prioriteres – ikke mindst hvordan kan for- skellige opgaver samtænkes?
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift |
Vol/bind | 58 |
Nummer | 2 |
ISSN | 1903-0002 |
Status | Udgivet - jul. 2021 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Praksisforskning i PPR
Kousholt, D. (PI), Morin, A. (Deltager) & Røn Larsen, M. (Deltager)
01/08/2018 → 31/01/2021
Projekter: Projekt › Forskning