Hvordan skabes et styrket PPR? – Aktuelle bevægelser og dilemmaer

Dorte Kousholt, Jette Lentz

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisLeder

Abstract

Når nu PPR er organiseret så forskelligt rundt om i landets kommuner, er der i høj grad brug for at vi interesserer os for forholdet mellem den måde PPR er organiseret på og de arbejdsbetingelser, det giver PPR medarbejdere og dem, der skal bruge PPRs arbejde i deres hverdag – pædagoger, forældre, lærere, forældre – børn ikke mindst.
Det rejser spørgsmål om, hvordan PPR kaldes ind i opgaver i skoler og institutioner?
Hvilke ledelsesmæssige dilemmaer og prioriteringsdiskussioner rejser sig? Hvordan og hvilke opgaver skal prioriteres – ikke mindst hvordan kan for- skellige opgaver samtænkes?
OriginalsprogDansk
TidsskriftPædagogisk Psykologisk Tidsskrift
Vol/bind58
Nummer2
ISSN1903-0002
StatusUdgivet - jul. 2021

Citationsformater