Hvordan begrunder undervisere forelæsninger? Et interviewstudie med undervisere fra to fagmiljøer

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Standard

Hvordan begrunder undervisere forelæsninger? Et interviewstudie med undervisere fra to fagmiljøer. / Bager-Elsborg, Anna.

I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 12, Nr. 22, 2017, s. 4-20.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bager-Elsborg, Anna. / Hvordan begrunder undervisere forelæsninger? Et interviewstudie med undervisere fra to fagmiljøer. I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 2017 ; Bind 12, Nr. 22. s. 4-20.

Bibtex

@article{2daff416bf3641cdb7b415c0ceb2e126,
title = "Hvordan begrunder undervisere forel{\ae}sninger? Et interviewstudie med undervisere fra to fagmilj{\o}er",
author = "Anna Bager-Elsborg",
year = "2017",
language = "Dansk",
volume = "12",
pages = "4--20",
journal = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "CAST - Center for Anvendt Sundhedstjenesteforskning og Teknologivurdering, SDU",
number = "22",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvordan begrunder undervisere forelæsninger? Et interviewstudie med undervisere fra to fagmiljøer

AU - Bager-Elsborg, Anna

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 12

SP - 4

EP - 20

JO - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 22

ER -

30885 / i28