Hvilke færdigheder har betydning for læseforståelse på mellemtrinnet?

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

    Louise Flensted-Jensen Rønberg, DanmarkDorthe Klint Petersen, Danmark
  • Center for Grundskoleforskning
I denne artikel fremlægger vi resultater fra en ny dansk undersøgelse af elevers læseforståelse i slutningen af 3. klasse. Eleverne deltager i en langtidsundersøgelse om udvikling af læseforståelse på mellemtrinnet
OriginalsprogDansk
TidsskriftLæsepædagogen : tidsskrift for blandt andre dansklærere, klasselærere og specialpædagoger
Vol/bind59
Tidsskriftsnummer2
Sider (fra-til)4-10
Antal sider7
ISSN0106-5092
StatusUdgivet - apr. 2011

    Forskningsområder

  • Læseforståelse, Dansk/læse/skrive, Grundskole, Didaktik

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Projekter

ID: 39830954