Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Hvad er vigtig pædagogisk viden om socialt udsatte børn i daginstitutionen: pædagogstuderendes faglige viden, rettet mod udsatte børn i daginstitutionens pædagogiske arbejde

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Standard

Hvad er vigtig pædagogisk viden om socialt udsatte børn i daginstitutionen : pædagogstuderendes faglige viden, rettet mod udsatte børn i daginstitutionens pædagogiske arbejde. / Kofod, Kasper; Petersen, Kirsten Elisa.

København : Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2011. 111 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@book{64ea8224455a4aceaff8e65f70d4a48b,
title = "Hvad er vigtig p{\ae}dagogisk viden om socialt udsatte b{\o}rn i daginstitutionen: p{\ae}dagogstuderendes faglige viden, rettet mod udsatte b{\o}rn i daginstitutionens p{\ae}dagogiske arbejde",
abstract = "En unders{\o}gelse af den faglige viden, de p{\ae}dagogstuderende tilegner sig gennem deres uddannelsesforl{\o}b, direkte rettet mod deres arbejdsliv som p{\ae}dagoger inden for daginstitutionsomrt{\aa}det, knyttet til det p{\ae}dagogiske arbejde med udsatte b{\o}rn og deres familier.",
keywords = "Early childhood, Dagtilbud, P{\ae}dagoguddannelse, P{\ae}dagogprofession, Social udsathed/arv, Early childhood, Dagtilbud, P{\ae}dagoguddannelse, P{\ae}dagogprofession, Social udsathed/arv",
author = "Kasper Kofod and Petersen, {Kirsten Elisa}",
year = "2011",
language = "Dansk",
publisher = "Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Hvad er vigtig pædagogisk viden om socialt udsatte børn i daginstitutionen

T2 - pædagogstuderendes faglige viden, rettet mod udsatte børn i daginstitutionens pædagogiske arbejde

AU - Kofod, Kasper

AU - Petersen, Kirsten Elisa

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - En undersøgelse af den faglige viden, de pædagogstuderende tilegner sig gennem deres uddannelsesforløb, direkte rettet mod deres arbejdsliv som pædagoger inden for daginstitutionsomrtådet, knyttet til det pædagogiske arbejde med udsatte børn og deres familier.

AB - En undersøgelse af den faglige viden, de pædagogstuderende tilegner sig gennem deres uddannelsesforløb, direkte rettet mod deres arbejdsliv som pædagoger inden for daginstitutionsomrtådet, knyttet til det pædagogiske arbejde med udsatte børn og deres familier.

KW - Early childhood

KW - Dagtilbud

KW - Pædagoguddannelse

KW - Pædagogprofession

KW - Social udsathed/arv

KW - Early childhood

KW - Dagtilbud

KW - Pædagoguddannelse

KW - Pædagogprofession

KW - Social udsathed/arv

M3 - Rapport

BT - Hvad er vigtig pædagogisk viden om socialt udsatte børn i daginstitutionen

PB - Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet

CY - København

ER -