Abstract
I denne håndbog beskrives en metode for virksomhedsintern læring og kompetenceudvikling, Learning Labs (LL), der tager afsæt i og bygger på ansattes erfaringer, viden og kunnen og virksomhedens aktuelle udfordringer.
Formålet er at give inspiration til, hvordan man konkret kan tilrettelægge og gennemføre LL, og hvilke overvejelser der kan være relevante i processen. Processen er beskrevet med henblik på, at interesserede kan afprøve, videreudvikle og implementere arbejdsformen som en kontinuerlig, praksisnær model for kompetenceudvikling i egen virksomhed.
Formålet er at give inspiration til, hvordan man konkret kan tilrettelægge og gennemføre LL, og hvilke overvejelser der kan være relevante i processen. Processen er beskrevet med henblik på, at interesserede kan afprøve, videreudvikle og implementere arbejdsformen som en kontinuerlig, praksisnær model for kompetenceudvikling i egen virksomhed.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Århus |
---|---|
Forlag | Århus Universitet |
Antal sider | 36 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-7684-476-9 |
Rekvirerende organisation | VINNOVA - Sweden's Innovation Agency |
Status | Udgivet - 2022 |
Emneord
- Learning lab
- Nordisk læringsmodel