Projekter pr. år
Abstract
Denne rapport beskriver resultaterne fra anden kvantitative dataindsamling blandt lærere i Kolding i projektet “A window of change: transformations of playful learning environments in kindergarten and primary school during Covid-19”, som er finansieret af LEGO Foundation.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Odense |
---|---|
Forlag | Syddansk Universitet |
Antal sider | 50 |
Status | Udgivet - 8 feb. 2021 |
Emneord
- Samfund/samtid
- Grundskole
- Skole-hjem-samarbejde
Projekter
- 1 Afsluttet
-
A window of change: transformations of playful learning environments in kindergartens and primary schools in Denmark during and after COVID-19
Wistoft, K. (Projektleder), Qvortrup, L. (Deltager), Clark, A. (Deltager) & Qvortrup, A. (Bevillingshaver)
01/08/2020 → 28/02/2021
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
Publikation
- 1 Tidsskriftartikel
-
Skolegenåbning: Socialt og mentalt reparationsarbejde bør rydde skemaet
Wistoft, K., maj 2021, I: Månedsmagasinet Skolen. 2021, 2, s. 4-5Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning
Presse/Medier
-
-
Eksperter frygter fagligt efterslæb, hvis skoleelever ikke hurtigt kommer tilbage til normal hverdag: »Helt uholdbar situation«
Wistoft, K.
04/06/2021
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
Intet svar til 280.000 skoleelever: 'Det har alvorlige konsekvenser for dem'
Wistoft, K.
23/02/2021
1 Mediebidrag
Presse/medie