Projekter pr. år
Abstract
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Kognition & Pædagogik |
Vol/bind | 30 |
Nummer | 116 |
Sider (fra-til) | 72-75 |
ISSN | 0906-6225 |
Status | Udgivet - sep. 2020 |
Emneord
- udsatte unge
- specialpædagogik
- FGU
- Erhvervsuddannelse
- relationskompetence
- Mesterlære
- mestring
- søfartsuddannelse
- livsduelighed
- Livslang læring
- Specialpædagogik
- Social udsathed/arv
Projekter
- 2 Afsluttet
-
Fulton-projektet
Andersen, F. Ø. (Deltager), Petersen, K. B. (Deltager), Klange, E. (Deltager) & Kristensen, R. M. (Deltager)
01/03/2018 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
Pædagogik på Kanten - 2
Petersen, K. B. (Deltager), Andersen, F. Ø. (Deltager) & Kristensen, R. M. (Deltager)
01/01/2017 → 31/12/2019
Projekter: Projekt › Forskning
-
Relationsbrud hos og relationsarbejde med unge med BPF, borderline personlighedsforstyrrelse, på bostedet Frejas Have
Bjørgaas, B., Søndergaard, H. & Andersen, F. Ø., maj 2024, I: Kognition & Pædagogik. 34, 132, s. 50-59 10 s., 6.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Fulton-projektet: Forskningsrapport
Petersen, K. B. (Redaktør) & Andersen, F. Ø. (Redaktør), aug. 2021, DPU, Aarhus Universitet. 92 s.Publikation: Bog/antologi/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Introduktion til Kognition og Pædagogik nr 116
Andersen, F. Ø., 1 okt. 2020, I: Kognition & Pædagogik. 30, 116, s. 2-5 1.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling