Fagintegration i skolehaver: hvordan lægges grundskolens matematik, natur- og sprogfag ud i skolehaver? Hvordan inddrages skolehaveundervisning i fagene?

Jacob Christensen, Karen Wistoft

Publikation: Bog/antologi/rapportRapportForskning

484 Downloads (Pure)
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagAarhus Universitet, DPU
Antal sider43
Rekvirerende organisationHaver til Maver
StatusUdgivet - 28 sep. 2017
BegivenhedUdeskole og åben skole: Fagintegration i skolehaver - DPU, Emdrup, København NV, Danmark
Varighed: 28 sep. 201728 sep. 2017

Andet

AndetUdeskole og åben skole
LokationDPU
Land/OmrådeDanmark
ByEmdrup, København NV
Periode28/09/201728/09/2017

Emneord

  • Skolehaver
  • Fagintegration
  • Haveundervisning
  • Matematik
  • Natur og teknik
  • Sprogfag
  • Læringsmål
  • Grundskole
  • Naturfag/science education
  • Undervisning
  • Naturen
  • Outdoor Taste Education

    Wistoft, K. (Foredragsholder) & Nielsen, M. K. (Foredragsholder)

    16 maj 2019

    Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteterForedrag og mundtlige bidrag

    Fil
  • Madkundskab er i forandring

    Wistoft, K. (Deltager)

    8 maj 2019

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typerDeltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus

    Fil
  • Griffin Longley

    Wistoft, K. (Vært) & Nielsen, M. K. (Vært)

    22 apr. 201926 apr. 2019

    Aktivitet: Vært for en besøgende - typerVært for en akademisk besøgende

Citationsformater