Evaluering i, af og med matematikundervisning: kontrol, oplysning eller?

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

Standard

Evaluering i, af og med matematikundervisning : kontrol, oplysning eller? / Lindenskov, Lena.

I: Kognition & Paedagogik, Bind 28, Nr. 107, 15.01.2018, s. 6-21.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

Harvard

Lindenskov, L 2018, 'Evaluering i, af og med matematikundervisning: kontrol, oplysning eller?', Kognition & Paedagogik, bind 28, nr. 107, s. 6-21.

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Lindenskov, Lena. / Evaluering i, af og med matematikundervisning : kontrol, oplysning eller?. I: Kognition & Paedagogik. 2018 ; Bind 28, Nr. 107. s. 6-21.

Bibtex

@article{745cebf4aa49480f803d5f9d4b2848ba,
title = "Evaluering i, af og med matematikundervisning: kontrol, oplysning eller?",
keywords = "Evaluering, Grundskole, Undervisning",
author = "Lena Lindenskov",
year = "2018",
month = "1",
day = "15",
language = "Dansk",
volume = "28",
pages = "6--21",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "107",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Evaluering i, af og med matematikundervisning

T2 - kontrol, oplysning eller?

AU - Lindenskov, Lena

PY - 2018/1/15

Y1 - 2018/1/15

KW - Evaluering

KW - Grundskole

KW - Undervisning

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 28

SP - 6

EP - 21

JO - Kognition & Paedagogik

JF - Kognition & Paedagogik

SN - 0906-6225

IS - 107

ER -