Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Evaluation of programmes for the prevention of behavioural problems and for development of social competences

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportForskning

  • Hege Knudsmoen, Norge
  • Per Holth, Norge
  • Poul Nissen
  • Jon Håkon Schultz, Norge
  • Arne Tveit, Norge
  • Torbjørn Torsheim, Norge
  • Institut for Pædagogisk Psykologi
Rapport om forskningsbaseret vurdering af programmer med henblik på reduktion af problemadfærd og udvikling af social kompetence i Norge
OriginalsprogEngelsk
TitelForebyggende innsatser i skolen : Rapport fra forskergrupper oppnevnt av Utdanningsdiraktoratet og Sosial- og helsedirektoratet om problematferd, rusforebyggende arbeid, læreren som leder og implimenteringsstrategier
Antal sider41
UdgivelsesstedOslo
ForlagUtdanningsdirektoratet
Udgivelsesår2006
Udgave1
Sider8-48
ISBN (trykt)82-486-0398-9
StatusUdgivet - 2006

    Forskningsområder

  • problemadfærd, social kompetence

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 25887