Projekter pr. år
Abstract
Artiklen opsummerer resultaterne fra den to-årige danske forsøgsperiode med brug af undervisningsassistenter, der enten kan være pædagoger, lærerstuderende eller pædagogmedhjælpere, set i et nordisk perspektiv, dvs. tilsvarende resultater fra primært Finland - men også Norge og Storbritannien - inddrages.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Kognition & Pædagogik |
Vol/bind | 22 |
Nummer | 85 |
Sider (fra-til) | 46-64 |
Antal sider | 18 |
ISSN | 0906-6225 |
Status | Udgivet - 20 sep. 2012 |
Emneord
- Undervisningsassistenter
- Inklusion
- Specialpædagogik
- Relationer
- Læring
- Grundskole
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Finsk læreruddannelse - i nordisk perspektiv
Andersen, F. Ø. (Deltager), Aaltonen, K. (Deltager), Dahl, K. K. B. (Deltager), Klange, E. (Deltager) & Bjerre, J. (Deltager)
01/01/2016 → 01/12/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
Presse/Medier
-
-
Respekten er altafgørende for at vi har så god en skole
09/02/2013
1 element af Mediedækning
Presse/medie