Epistemologiske og didaktiske overvejelser om undervisning af arkitekturstuderende

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  • Mette Volf
  • Anne Elisabeth Toft, Arkitektskolen Aarhus, Danmark
Forskningsbaseret artikel om epistemologiske og didaktiske overvejelser om undervisning af arkitekturstuderende.
OriginalsprogDansk
Titel365 Days : A diary of daily didactics
RedaktørerRasmus Grønbæk Hansen
Antal sider12
UdgivelsesstedAarhus
ForlagArkitektskolens Forlag
Udgivelsesår2016
Sider10-21
AnsøgerArkitektskolen Aarhus
ISBN (trykt)978-87-90979-65-2
StatusUdgivet - 2016
Begivenhed365 Days - Arkitektskolen Aarhus, Aarhus, Danmark
Varighed: 30 sep. 201628 okt. 2016

Udstilling

Udstilling365 Days
LokationArkitektskolen Aarhus
LandDanmark
ByAarhus
Periode30/09/201628/10/2016

    Forskningsområder

  • arkitekturundervisning, didaktik, arkitektur, Arkitektskolen Aarhus, epistemologi, dannelse, uddannelse

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 108186018