Epistemologiske og didaktiske overvejelser om undervisning af arkitekturstuderende

Mette Volf, Anne Elisabeth Toft

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Abstract

Forskningsbaseret artikel om epistemologiske og didaktiske overvejelser om undervisning af arkitekturstuderende.
OriginalsprogDansk
Titel365 Days : A diary of daily didactics
RedaktørerRasmus Grønbæk Hansen
Antal sider12
UdgivelsesstedAarhus
ForlagArkitektskolens Forlag
Publikationsdato2016
Sider10-21
AnsøgerAarhus School of Architecture
ISBN (Trykt)978-87-90979-65-2
StatusUdgivet - 2016
Begivenhed365 Days - Arkitektskolen Aarhus, Aarhus, Danmark
Varighed: 30 sep. 201628 okt. 2016

Udstilling

Udstilling365 Days
LokationArkitektskolen Aarhus
Land/OmrådeDanmark
ByAarhus
Periode30/09/201628/10/2016

Emneord

  • arkitekturundervisning
  • didaktik
  • arkitektur
  • Arkitektskolen Aarhus
  • epistemologi
  • dannelse
  • uddannelse

Citationsformater