Det dilemmafyldte arbejde med inkludering: indhold og håndtering

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  • Charlotte Riis Jensen
  • ,
  • Mette Molbæk
Denne artikel følger nogle af de pointer som Susan Tetlers forskning og arbejde har lært os og præsenterer med udgangspunkt i vores ph.d. projekter både teoretiske og empiriske indkredsninger af, hvad der opleves dilemmafyldt af lærere i arbejdet med inkludering, og hvordan der kan arbejdes med at håndtere dette dilemmafyldte arbejde
OriginalsprogDansk
TidsskriftSpecialpaedagogik
Vol/bind37
Nummer3
Sider (fra-til)118-131
ISSN0107-0649
StatusUdgivet - nov. 2017

Bibliografisk note

Festskrift for professor MSO Susan Tetler

    Forskningsområder

  • Inkludering, inklusion, dilemma, lærere, vejledning, fastlåst perspektiv, transcenderende perspektiv

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 133926428