Projekter pr. år
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Kristeligt Dagblad |
Sider (fra-til) | 9 |
Antal sider | 1 |
ISSN | 0904-6054 |
Status | Udgivet - 22 nov. 2017 |
Emneord
- Værdier
- Værdier i dagtilbud
- Demokrati
- Omsorg
- disciplinerende værdier
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Values in Education i Nordic Preschools: Basis of education for tomorrow
Broström, S. (Deltager), Hansen, O. H. (Deltager), Jensen, A. S. (Deltager), Emilson, A. (Deltager), [email protected], E. (Projektleder), Puroila, A.-M. (Deltager) & Einarsdottir, J. (Deltager)
01/01/2013 → 01/06/2017
Projekter: Projekt › Forskning
-
Democracy and care: values education in Nordic preschools
Hansen, O. H., Skriver Jensen, A. & Broström, S., 15 maj 2018, International Perspectives on Early Childhood Education and Development: concepts, approaches and practices. Johansson, E., Emilson, A. & Puroila, A.-M. (red.). Cham: Springer, s. 215-230 12 s. (Intenational perspectives on early childhood eduation and development , Bind 23).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Værdier i børnehaveklassen
Broström, S., 15 aug. 2018, I: Skolestart. 48, 4, s. 11-13 3 s., 3.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
-
Værdier i danske dagtilbud: kortlægning, analyse, refleksion
Broström, S., Hansen, O. H. & Jensen, A. S., 1 sep. 2017, København: Akademisk Forlag. 149 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Aktiviteter
- 3 Foredrag og mundtlige bidrag
-
Værdier i dagtilbud
Broström, S. (Foredragsholder)
12 jun. 2018Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Hverdagspædagogik - med didaktikken i baghovedet
Broström, S. (Foredragsholder)
1 maj 2018Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Værdier i samspil med de yngste børn
Broström, S. (Foredragsholder)
1 feb. 2018Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag