Danskfagets litteraturundervisning: et casestudie af elevers skriftsproglige måder at skabe stillingtagen på i udskolingen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Standard

Danskfagets litteraturundervisning : et casestudie af elevers skriftsproglige måder at skabe stillingtagen på i udskolingen. / Kabel, Kristine.

København : DPU, Aarhus Universitet, 2016. 295 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@phdthesis{c6768ef2e2664c64a113b4c7b2e5fbaa,
title = "Danskfagets litteraturundervisning: et casestudie af elevers skriftsproglige m{\aa}der at skabe stillingtagen p{\aa} i udskolingen",
keywords = "Grundskole, Dansk/l{\ae}se/skrive, Sprog",
author = "Kristine Kabel",
year = "2016",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7684-708-1",
publisher = "DPU, Aarhus Universitet",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Danskfagets litteraturundervisning

T2 - et casestudie af elevers skriftsproglige måder at skabe stillingtagen på i udskolingen

AU - Kabel, Kristine

PY - 2016

Y1 - 2016

KW - Grundskole

KW - Dansk/læse/skrive

KW - Sprog

M3 - Ph.d.-afhandling

SN - 978-87-7684-708-1

BT - Danskfagets litteraturundervisning

PB - DPU, Aarhus Universitet

CY - København

ER -