Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Danske og svenske pædagogers syn på læring

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  • Stig Broström
  • Thorleif Frøkjær, University College Capital UCC, Danmark
Læreplaner eller Läroplaner för förskolan? Det lyder ens, men der er væsentlige forskelle på danske og svenske pædagogers syn på læsning. Det redegøres der for i artiklen, der redegør for 1.340 danske pædagogers og 68 svenske pædagogers syn på læring.
OriginalsprogDansk
TidsskriftVera : tidsskrift for pædagoger
Nummer59
Sider (fra-til)36-41
Antal sider6
ISSN1397-4157
StatusUdgivet - jun. 2012

    Forskningsområder

  • Læring, deltagelse, fordybelse, Nordisk model

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 45913359