Projekter pr. år
Abstract
Denne artikel præsenterer det særlige perspektiv på digitale teknologier, der anskuer computeren som en kognitiv partner.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 2022 |
Udgivelsessted | København |
Udgiver | Børne- og Undervisningsministeriet |
Status | Udgivet - 2022 |
Emneord
- digitale kompetencer
- digital dannelse
- kognitiv partner
- Ungdomsuddannelse
- teknologiforståelse
- Læring
-
Gymnasiepædagogisk forskningsenhed
Boie, M. A. K. (Deltager), Pedersen, A. Y. (Deltager), Lund, L. (Deltager), Caviglia, F. (Deltager), Robinson, S. (Deltager), Wahl, C. (Deltager), Kirkegaard, P. O. (Deltager) & Dalsgaard, C. (Deltager)
01/01/2017 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
DiDaK: Digital Dannelse og Kompetenceudvikling
Dalsgaard, C. (Deltager), Thomsen, M. B. (Deltager), Caviglia, F. (Deltager), Boie, M. A. K. (Deltager), Færgemann, H. M. (Deltager), Larsen, A. H. (Deltager) & Andersen, M. (PI)
01/05/2017 → 31/03/2020
Projekter: Projekt › Forskning