Comparison of two test approaches for detecting mathematical difficulties

Bidragets oversatte titel: En sammenligning af to testprincipper til diagnosticering af matematikvanskeligheder

Pernille Bødtker Sunde, Pernille Pind

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Bidragets oversatte titelEn sammenligning af to testprincipper til diagnosticering af matematikvanskeligheder
OriginalsprogEngelsk
TitelSpecial needs in mathematics education
RedaktørerLena Lindenskov
Antal sider16
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagDPU, Aarhus Universitet
Publikationsdato2016
Sider141-156
ISBN (Trykt)978-87-7684-722-7
ISBN (Elektronisk)978-87-7684-721-0
StatusUdgivet - 2016
NavnCursiv
Nummer18
ISSN1901-8878

Emneord

  • Matematik-didaktik
  • Grundskole
  • Specialpædagogik

Citationsformater