Brugeroplevelser med it-støtte på videregående uddannelser: it-startpakken i et servicedesign perspektiv

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Standard

Brugeroplevelser med it-støtte på videregående uddannelser : it-startpakken i et servicedesign perspektiv. / Odgaard, Rasmus; Kongskov, Laura; Arendal, Erik.

2014. 24 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@book{989cc68038b04ab4a4d1888cc724ceb5,
title = "Brugeroplevelser med it-st{\o}tte p{\aa} videreg{\aa}ende uddannelser: it-startpakken i et servicedesign perspektiv",
abstract = "Gennem seks personaer beskriver og eksemplificerer rapporten dyslektikeres oplevelse med l{\ae}se-skrivest{\o}ttende it i uddannelsessystemet. Udover at samle brugeroplevelser tegner rapporten nogle perspektiver inden for it-st{\o}tte i forhold til servicedesign og usability.",
keywords = "it-st{\o}tte, l{\ae}se-skriveteknologi, dysleksi, videreg{\aa}ende uddannelser, specialp{\ae}dagogisk st{\o}tte, Brugervenlighed, Usability, Service design",
author = "Rasmus Odgaard and Laura Kongskov and Erik Arendal",
year = "2014",
month = "10",
language = "Dansk",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Brugeroplevelser med it-støtte på videregående uddannelser

T2 - it-startpakken i et servicedesign perspektiv

AU - Odgaard, Rasmus

AU - Kongskov, Laura

AU - Arendal, Erik

PY - 2014/10

Y1 - 2014/10

N2 - Gennem seks personaer beskriver og eksemplificerer rapporten dyslektikeres oplevelse med læse-skrivestøttende it i uddannelsessystemet. Udover at samle brugeroplevelser tegner rapporten nogle perspektiver inden for it-støtte i forhold til servicedesign og usability.

AB - Gennem seks personaer beskriver og eksemplificerer rapporten dyslektikeres oplevelse med læse-skrivestøttende it i uddannelsessystemet. Udover at samle brugeroplevelser tegner rapporten nogle perspektiver inden for it-støtte i forhold til servicedesign og usability.

KW - it-støtte, læse-skriveteknologi, dysleksi, videregående uddannelser, specialpædagogisk støtte

KW - Brugervenlighed, Usability, Service design

M3 - Rapport

BT - Brugeroplevelser med it-støtte på videregående uddannelser

ER -