AU-forskere: Studerendes digitale fodspor skal bruges med forsigtighed

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

Standard

AU-forskere: Studerendes digitale fodspor skal bruges med forsigtighed. / Herrmann, Kim Jesper; Bager-Elsborg, Anna.

I: Altinget.dk, 04.04.2017.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@article{f296052304e343c0bce85b879f056c02,
title = "AU-forskere: Studerendes digitale fodspor skal bruges med forsigtighed",
abstract = "REPLIK: Der er b{\aa}de fordele og ulemper ved at bruge digitale fodspor til at forbedre uddannelser og mindske studenterfrafald. Det skriver to AU-forskere, der vil have mere debat om digitaliseringens faldgruber.",
author = "Herrmann, {Kim Jesper} and Anna Bager-Elsborg",
year = "2017",
month = "4",
day = "4",
language = "Dansk",
journal = "Altinget.dk",
publisher = "Altinget.dk",

}

RIS

TY - INPR

T1 - AU-forskere: Studerendes digitale fodspor skal bruges med forsigtighed

AU - Herrmann, Kim Jesper

AU - Bager-Elsborg, Anna

PY - 2017/4/4

Y1 - 2017/4/4

N2 - REPLIK: Der er både fordele og ulemper ved at bruge digitale fodspor til at forbedre uddannelser og mindske studenterfrafald. Det skriver to AU-forskere, der vil have mere debat om digitaliseringens faldgruber.

AB - REPLIK: Der er både fordele og ulemper ved at bruge digitale fodspor til at forbedre uddannelser og mindske studenterfrafald. Det skriver to AU-forskere, der vil have mere debat om digitaliseringens faldgruber.

M3 - Bidrag til avis - Kommentar/debat

JO - Altinget.dk

JF - Altinget.dk

ER -