AKSOM: Adoptionsklasser som grundlag for lærende partnerskaber mellem skoler og museer

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

Standard

AKSOM : Adoptionsklasser som grundlag for lærende partnerskaber mellem skoler og museer. / Thorhauge, Sally.

I: Folkeskolen, 30.05.2016.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@article{a1fd30b5e0884341835342a61be7ab8c,
title = "AKSOM: Adoptionsklasser som grundlag for l{\ae}rende partnerskaber mellem skoler og museer",
abstract = "Denne artikel er en pr{\ae}sentation af projektet AKSOM: Dets resultatm{\aa}l, om f{\o}lgeforskningen, om slutbrugerne og om de erfaringer, som vi har gjort siden projektets start i september 2015. Senere artikler vil pr{\ae}sentere f{\o}lgeforskningens resultater.",
keywords = "skole og museum partnerskaber, l{\ae}ring i gr{\ae}nsefladen mellem det formelle og det uformelle l{\ae}ringsmilj{\o}",
author = "Sally Thorhauge",
year = "2016",
month = "5",
day = "30",
language = "Dansk",
journal = "Folkeskolen",
issn = "0015-5837",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - AKSOM

T2 - Adoptionsklasser som grundlag for lærende partnerskaber mellem skoler og museer

AU - Thorhauge, Sally

PY - 2016/5/30

Y1 - 2016/5/30

N2 - Denne artikel er en præsentation af projektet AKSOM: Dets resultatmål, om følgeforskningen, om slutbrugerne og om de erfaringer, som vi har gjort siden projektets start i september 2015. Senere artikler vil præsentere følgeforskningens resultater.

AB - Denne artikel er en præsentation af projektet AKSOM: Dets resultatmål, om følgeforskningen, om slutbrugerne og om de erfaringer, som vi har gjort siden projektets start i september 2015. Senere artikler vil præsentere følgeforskningens resultater.

KW - skole og museum partnerskaber

KW - læring i grænsefladen mellem det formelle og det uformelle læringsmiljø

M3 - Tidsskriftartikel

JO - Folkeskolen

JF - Folkeskolen

SN - 0015-5837

ER -