Aarhus Universitets segl

Åben skole: på vej mod en åben skole?

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisLeder

Standard

Åben skole: på vej mod en åben skole? / Knudsen, Lars Emmerik Damgaard.
I: Unge Pædagoger, Nr. 3, 10.2016, s. 1-3.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisLeder

Harvard

Knudsen, LED 2016, 'Åben skole: på vej mod en åben skole?', Unge Pædagoger, nr. 3, s. 1-3.

APA

CBE

Knudsen LED. 2016. Åben skole: på vej mod en åben skole?. Unge Pædagoger. (3):1-3.

MLA

Vancouver

Knudsen LED. Åben skole: på vej mod en åben skole? Unge Pædagoger. 2016 okt.;(3):1-3.

Author

Bibtex

@article{a23dcb7716e94f0daad2a12dbeb5c888,
title = "{\AA}ben skole: p{\aa} vej mod en {\aa}ben skole?",
abstract = "I dette temanummer {\o}nsker vi derfor at s{\ae}tte fokus p{\aa} kompleksiteten og forslag til l{\o}sninger p{\aa}, hvordan {\AA}ben Skole kan forst{\aa}s og g{\o}res. Vi har inviteret en r{\ae}kke forskere og praktikere fra forskellige dele af feltet til at pr{\ae}sentere deres erfaringer med og refleksioner over {\AA}ben Skole som et p{\ae}dagogisk f{\ae}nomen, s{\aa}dan som de analyserer og/eller arbejder med det til hverdag.",
keywords = "{\AA}ben skole",
author = "Knudsen, {Lars Emmerik Damgaard}",
year = "2016",
month = oct,
language = "Dansk",
pages = "1--3",
journal = "Unge P{\ae}dagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Forlaget Unge P{\ae}dagoger",
number = "3",
note = "Reception for udgivelse af temanummer om {\aa}ben skole ; Conference date: 25-11-2016",
url = "https://www.facebook.com/events/1304747029578154/",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Åben skole

T2 - Reception for udgivelse af temanummer om åben skole

AU - Knudsen, Lars Emmerik Damgaard

PY - 2016/10

Y1 - 2016/10

N2 - I dette temanummer ønsker vi derfor at sætte fokus på kompleksiteten og forslag til løsninger på, hvordan Åben Skole kan forstås og gøres. Vi har inviteret en række forskere og praktikere fra forskellige dele af feltet til at præsentere deres erfaringer med og refleksioner over Åben Skole som et pædagogisk fænomen, sådan som de analyserer og/eller arbejder med det til hverdag.

AB - I dette temanummer ønsker vi derfor at sætte fokus på kompleksiteten og forslag til løsninger på, hvordan Åben Skole kan forstås og gøres. Vi har inviteret en række forskere og praktikere fra forskellige dele af feltet til at præsentere deres erfaringer med og refleksioner over Åben Skole som et pædagogisk fænomen, sådan som de analyserer og/eller arbejder med det til hverdag.

KW - Åben skole

UR - http://u-p.dk/default.asp?product=300

M3 - Leder

SP - 1

EP - 3

JO - Unge Pædagoger

JF - Unge Pædagoger

SN - 0106-5386

IS - 3

Y2 - 25 November 2016

ER -