Aarhus Universitets segl

Tegn på sprog

Projekter: ProjektForskning

  • Laursen, Helle Pia (Projektleder)
  • Daugaard, Line Møller (Deltager)
  • Ladegaard, Uffe (Deltager)
Se relationer på Aarhus Universitet

Beskrivelse

Gennem ti år har vi fulgt fem klasser fem forskellige steder i landet for at blive klogere på, hvordan læse-og skriveundervisningen tilrettelægges, så den tager højde for den stadigt stigende sproglige diversitet i uddannelsessystemet. Forløbet strakte sig, fra eleverne begyndte i 0. klasse, til de gik ud af 9. klasse i 2018.
AkronymTEPS
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/200801/01/2020

    Forskningsområder

  • literacy , flersprogethed, tosprogede elever, læsning, skrivning, socialsemiotik

Priser

Aktiviteter

Presse/medie

Publikationer

ID: 128982020