Projekter pr. år
Projektdetaljer
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/11/2008 → 31/12/2012 |
Finansiering
- <ingen navn>
Emneord
- tosprogede elever
- Klasserumsforskning
- Klasserumsledelse
- Komparativ pædagogik
- nordisk uddannelsesforsknings
- frafald
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Finsk læreruddannelse - i nordisk perspektiv
Andersen, F. Ø. (Deltager), Aaltonen, K. (Deltager), Dahl, K. K. B. (Deltager), Klange, E. (Deltager) & Bjerre, J. (Deltager)
01/01/2016 → 01/12/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
-
Drengeakademiet: Drengeakademiets langtidseffekt: trivsel, læring og personlig udvikling i tiden der fulgte. 2013-2015
Andersen, F. Ø., 1 nov. 2015, Frederikshavn: Dafolo. 68 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Skoleplaner på vildspor: modellen med børneskoler og ungeskoler er forældet
Andersen, F. Ø., 28 okt. 2010, I: Fyens Stiftstidende. s. 19 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Kronik
Presse/medier
-
Respekten er altafgørende for at vi har så god en skole
09/02/2013
1 element af Mediedækning
Presse/medie